recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan ser jeg mit danske kabeltv i udlandet!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan ser jeg mit danske kabeltv i udlandet!?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
$tærk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér $tærk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan ser jeg mit danske kabeltv i udlandet!?
    Sendt: 31-Juli-2012 kl. 18:40
Hej

Jeg er ude efter en løsning, hvor jeg kan sende mit danske kabel tv til et tv i udlandet via internettet.
Jeg har kigget lidt på slingbox, men er der alternativer!? hvis ik, findes der så en slingbox modtager!?

Mvh Jeppe
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 18:44
Ja en Slingcatcher... men fungerer ikke super... køb en wd tv live... den fungerer super som modtager....plus så har du en medieafspiller med samtidigt... du skal have en af de nyere wd tv før Slingcatcher appen følger med i firmware opgraderingen
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
$tærk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér $tærk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 18:46
Dvs. at jeg kan købe en Slingbox PRO-HD (går ud fra at den så har kabel tv tuner i sig) til at afsende signalet hjemmefra. og en wd tv live til at modtage signalet i udlandet!?

Hvad ville kravet være til min internet forbindelse!?
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 18:52
Ja det er jo lige det.....

Skal nok være 5 mbit up... og 5 mbit ned gerne mere
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 18:53
Nej den har ikke tuner... du skal bruge en boks til.. hvis yousee så gerne en samsung 3106
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 09:59
Evt. en PC med tuner og DVBLink?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu