recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: Minipod Jubilee (Salg igang)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: Minipod Jubilee (Salg igang)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: Minipod Jubilee (Salg igang)
    Sendt: 01-August-2012 kl. 21:21
Går og leger med tanken om at prøve noget andet, og derfor opretter jeg nu denne tråd.

Det drejer sig om et par Scandyna Minipod Jubilee (1 sæt), som jeg ønsker at bytte til noget andet i samme størrelse. Det skal være noget som kan hænges på væggen, og ikke være de traditionallen "kasser". 
Jeg tænker eksempelvis på Dali Fazon, B&W XT2 eller lignende..

Mine højtalere står med få brugsspor på "ryggen", som de har fået i forbindelse med transport. Det er ikke noget man ser når de først står placeret, men jeg skal dog lige nævne at det er der!

Bemærk det er Jubilee modellen! Har original kasse liggende og de er omkring 3 år gamle.

Skriv hvad du gerne vil bytte med, hvordan handlen skal lyde og BESKRIV DIN VARE! 


Er placeret i Esbjerg V.
 
*Sælges i ren handel til 3200,-










Redigeret af larsen_mgeic - 15-August-2012 kl. 10:22
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 21:22
Umiddelbart forsøger jeg i første omgang at bytte, men hvis du vil byde på højtalerne henviser jeg til generelt prisniveau på DBA.dk
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 21:25
BUMP
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 17:22
Så er der knipset nogle billeder :)
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 12:45
Jeg bumper lige tråden - da folk tilsyneladende har holdt lidt ferie den seneste periode :)
 
Kom frisk!
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 10:22
Handel igang!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu