recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sync problemer igen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sync problemer igen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sync problemer igen
    Sendt: 02-August-2012 kl. 21:07
Hej

Så er den igen gal med sync problemer hjemme hos mig.

Til at starte med var det galt med et Samsung tv (d8005), hvilket nu er udskiftet med et Sony hx855 tv.

Jeg synes egentlig ikke at jeg har oplevet de store problemer i den måned jeg har haft det nye tv.

men her til aften da jeg sidder og ser Band of brothers, er det som om det er et lille problem med lyden.

Mit setup er:

PS3 -> Onkyo tx-509 -> Sony hx855

Jeg har prøvet at sætte delay i forstærkeren - uden det hjalp.
Jeg har slået alt billede forbedring fra på tv´et (motionflow ect) - uden det hjalp.

Det er forresten Band of Brother på Bluray - hvis det skulle have nogen relavans.

Vi synes ikke umildbart at have oplevet problmer med andre film.

Nogle der har nogle ideer til hvad der kan være galt?

VH
Speedy911
Til top
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 21:36
Mit problem var/er i episode 3 har lige fundet flere der har dette problem med BoB episode 3....
VH
Speedy911
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu