recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ARC ? Hdmi gennemgang ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ARC ? Hdmi gennemgang ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
badedyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-April-2012
Sted: Karup J Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér badedyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ARC ? Hdmi gennemgang ??
    Sendt: 03-August-2012 kl. 23:20
Hej
Har lige invisteret i nyt surround anlæg og nyt tv Tongue Det er et Samsung PS648005, 5 stk
System audio Saxo 10 Højtalere samt XTZ 12 99w12,16 sub og en Pioneer VSX 527 K forstærker Big smile
Nå men sagen er den at jeg var på besøg hos en bekendt for at se om jeg også skal have en
Logitec Harmony  1100 fjernbetjening ( er bestilt ).
 Da snakkede vi lidt om opsætning, skal lige nævnes at det kun er mit tv der er sat til han siger at hvis man kører HDMI igennem forstærkeren og bruger ARC ( kender det ikke ) så skal forstærkeren være tændt for at tv får signal fra feks parabolen eller dvd. Passer det jeg synes det lyder lidt underlig og overvejer om man skal køre det  uden om forstærkeren og koble det op som i gamle dage Wink.
Altså lyd til forstærker og billed til tv i stedet for det med Hdmi ?
Kan godt være det er et dumt spørgsmål LOL og at det løser sig når jeg får tid til at sætte det op.
 
Hilsen Jan Som glæder sig heldt vildt til at få det op og køre og se nogle fede films Big smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu