recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dobbelte mapper i Denon 1912 og mediaserver ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dobbelte mapper i Denon 1912 og mediaserver ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amh09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amh09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dobbelte mapper i Denon 1912 og mediaserver ?
    Sendt: 04-August-2012 kl. 19:44
Hej gruppe,

Dette indlæg er jo strengt taget ikke et surround problem - men da det omhandler min Denon AVR 1912, så mener jeg at dette må være stedet.

Jeg er i gang med at placere min musiksamling i en folderstruktur på min NAS (FLAC filer) - hvor jeg har albummer som underfoldere til kunstnerne - som så igen er underfoldere til hovedfolderen musik.

Der sker ofte det at når jeg så kigger på strukturen med media afspilleren i min Denon, så er f.eks en af album folderne dubleret - således at der er en folder med filer i, og så en tom folder med samme navn....

Det er desværre ikke lykkedes mig at finde ud af hvorfor dette opstår nogen gange - og andre gange ikke ?
Når jeg kigger med windows, så ser alting normalt ud.

Er der nogen her som har en ide til hvad der går galt - jeg kan ikke rigtig finde noget system i hvorfor det går galt nogen gange, og andre gange ikke?

mvh

Andreas

Udstyr:
Denon AVR-1912
Dali Lektor 6 fronter
XTZ 99 W12.16 Sub
Dali Lektor LCR center
Dali Lektor 1 baghøjttalere
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu