recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Q Acoustics Q7000 5.1 surround højttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Q Acoustics Q7000 5.1 surround højttalere

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 16:33
OK. Jeg kigge på billedet i anmeldelsen. Der ligner det at der kun er "hul" i bunden, men jeg kan egentlig godt fornemme at der er en grill med stof over, hele vejen rundt. Rimelig elegant må man sige.
 
MVH
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af tvkartoffel tvkartoffel skrev:

OK. Jeg kigge på billedet i anmeldelsen. Der ligner det at der kun er "hul" i bunden, men jeg kan egentlig godt fornemme at der er en grill med stof over, hele vejen rundt. Rimelig elegant må man sige.
 
MVH

Der ER hul i bunden. Men samtidigt er der plads hele vejen rundt på nær omkring gain knapperne.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 17:07
Jep! Det kan jeg godt se. Jeg kunne bare ikke finde ud af at skrive det.. Thumbs Up
 
MVH
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 08:22
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

 
Du læser ikke hvad jeg skriver. B&W performer bedre på 2.1, mens det er dødt løb på 5.1. 

Du kan få god 5.1 lyd ud af mange højttalere men knap så god 2.1 ud af samme. Det er klart den oplevelse jeg har på de fleste satellit systemer jeg har haft og testet.

Jeg læser godt hvad du skriver, men jeg forstår bare ikke hvorfor at det skulle være tilfældet. 

I min verden må en given højttaler, som vi erklærer som bedst med en kilde, alt andet lige også være bedre med alle andre kilder hvis forstærkeren er den samme.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 09:20
Det drejer sig ikke om kilde, men om indhold. Eksempelvis indeholder film generelt dybere bas, og subwooferens kvalitet vil derfor have mere at sige ved film end musik - som en grov generalisering.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Det drejer sig ikke om kilde, men om indhold. Eksempelvis indeholder film generelt dybere bas, og subwooferens kvalitet vil derfor have mere at sige ved film end musik - som en grov generalisering.

Ja jo, men her nænves det jo at B&W er bedre til 2.1 (musik), men at de er ligegode til 5.1(Film). Det du skriver er jo lige det modsatte, at en svag subwoofer vil blive afslørt ved film men ikke så markant ved musik
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 11:49
Kan disse højtalere fungere med en Panasonic SC-BTT290?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu