recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: NETGEAR STORA MS2110
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: NETGEAR STORA MS2110

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: NETGEAR STORA MS2110
    Sendt: 20-August-2012 kl. 18:46
Netværksharddisk sælges da jeg ikke får den brugt. Den virker perfekt, er meget simpel at bruge og leveres inkl. 1TB harddisk. Den har plads til en disk mere, således du har mulighed for at spejle disse og derved opnå endnu større datasikkerhed.

NAS'en er købt d. 16.11.10 så der er stadig garanti tilbage. Den leveres inkl. kvittering samt en usb-nøgle, hvor jeg har gemt en kopi af manualen samt stora programmet, som skal bruges for at konfigurere selve enheden.

Med NETGEAR STORA kan du nemt og hurtigt tilgå hele din samling af digitale billeder, musik og film - uanset hvor du befinder dig.
* Nem deling af midiafiler til venner og bekendte
* Med DLNA er NETGEAR STORA kompatibel med alle fjernsyn med denne feature
* Stream dine film, musik eller billeder direkte til fjernsynet, xbox eller PS3.
Stream din gemte musik til f.eks. din iPhone når du sidder i toget eller i bilen.
* Indbygget backup funktion

Befinder sig i Randers ...

Redigeret af -AA- - 22-August-2012 kl. 14:56
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 19:07
hbo ?
Til top
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 19:17
Er lidt usikker på hvor meget den er værd, men tænker omkring 650,- ... skal helst afhentes.
Til top
spersson2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-April-2011
Sted: odense
Status: Offline
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spersson2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 16:11
400 afhentet

Ht Energy:
f:22.2
b:22.1
c:rvs reference
Tv:samsung LE40M87
Kabler:Subra,ixos
Til top
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 14:56
Desværre i underkanten så ikke noteret ...
Til top
spersson2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-April-2011
Sted: odense
Status: Offline
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spersson2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 18:59
Hvad hvis jeg opper til 500? :)
Mvh
Søren

Ht Energy:
f:22.2
b:22.1
c:rvs reference
Tv:samsung LE40M87
Kabler:Subra,ixos
Til top
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 07:29
Hej Søren, jeg er med på 600,- og så kan du hente den så snart det passer dig, da jeg har fri de næste par dage :-)
Til top
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 19:44
Stadig til salg ...
Til top
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 18:12
Solgt ...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu