recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Lexicon MC-8 Første klasses surround
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Lexicon MC-8 Første klasses surround

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Lexicon MC-8 Første klasses surround
    Sendt: 21-August-2012 kl. 13:14
 
 
Nu har du mulighed at får finger i noget som mange af os hifi entusiester har kun haft mulighed at drøme om ...dene type af produkter er ikke så tit til salg og jeg brugte meget tid for at finde mit exemplar da jeg købte den før ca 2 år ´dene procesor var solgt så sent som før ca 6-7 mnd for ca 52.000 kr hos forhendlere ,,, da den udkom på marked var prisen på 58.900 kr
 
 led mig skrive  med der sammen  dene procesor er ikke til alle ,den rater sig kun til dem som koncentrere sig om egte referance stereo og souround lyd..og ikke er optaget af alverdens funktioner som de ny "pap" recivere er fyld med,,i dene produkt hendler alt om lyd og kun lyd
 
 
pris ide : 12000 kr
 
 


Redigeret af sani - 21-August-2012 kl. 13:31
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 12:36
Up
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu