recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt Denon UD-M31
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Defekt Denon UD-M31

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ronen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-September-2009
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Defekt Denon UD-M31
    Sendt: 24-August-2012 kl. 08:10

Hej,

Er lidt i tvivl om det er den rigtige gruppe jeg poster i, ellers håber jeg at en venlig admin kan flytte mit indlæg til den rigtige Smile
 
Jeg har købt en Denon UD-M31 brugt og har været så uheldig at den blev beskadigt under transporten.

Når jeg sætter strøm til den kan jeg ikke tænde den og der kommer heller ikke lys i tænd-knappen.

Jeg har ikke selv det store styr på det, men jeg har da haft fat i et multimeter, for at se om en af sikringer er røget, men efter bedste evne vil jeg ikke mene at det er tilfældet.

Derfor vil jeg høre om der er nogle som kan give mig et par fif til hvad jeg ellers kan prøve eller om det bare er surt og den skal en tur på lossepladsen Smile

Tak på forhånd.

Mvh.
Henrik

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu