recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 22" - 26" til køkkenet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

22" - 26" til køkkenet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 22" - 26" til køkkenet
    Sendt: 25-August-2012 kl. 15:10
Jeg skal bruge en lille flad til køkkenet og havde tænkt mig en størrelse omkring de 22".
Jeg er helt blank ang hvad jeg skal vælge, men den skal være tynd, have et fedt design og have DVB-c + MPEG4 tuner.

Har kigget lidt på en lille Sony som var super cool, meeen synes måske 2800 er lige i overkanten for et 22" og har osse læst lysstyrken måske ikke helt var tilstrækkelig i alle situationer..

Har også kigget lidt på et par Samsung modeller på nettet, som ser meget frække ud, men ved ikke helt om jeg gider have et Samsung.

Har i nogle forslag eller erfaringer i vil dele ?
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 15:21
Nå ja, den skal bruges til at se en del fodbold på, så det skal være go til at vise..
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2012 kl. 13:27
Fandt også lige denne.. godt nok en Samsung, men den er sgu billig og tynd .. Nogen der kender noget til den ?

LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu