recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Denon 3310 og dali blue m. ikon sub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Denon 3310 og dali blue m. ikon sub

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
yaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Denon 3310 og dali blue m. ikon sub
    Sendt: 29-August-2012 kl. 16:15
Hejsa Recordere.

Jeg regner med at skulle sælge mit nuværende anlæg, men først vil jeg da gerne have en lille vurdering. 
Har ikke et krav om det skal sælges samlet, så hvis folk havde et bud på hvad de forskellige kostede eller var interesseret i at købe vil jeg meget gerne høre fra jer.

Receiver: Denon 3310(købt brugt) med audyssey dsx upgrade, sort metal årgang 2010 mindes jeg(original emballage haves)

Højtalere: 

Dali 5005, årgang 2002 tror jeg (købt brugt) Farven er hvid, men det er bemaling af tidligere ejer. Evt. med medfølgende dali bluewave biwire kabler på ca. 3 meter hver mindes jeg.

Dali C1000, årgang 2004 tror jeg(købt brugt) sort ask tror jeg farven hed ellers ikke meget at sige spiller perfekt.

Dali 2002, lys eg årgang 2004 tror jeg(købt brugt) vægbeslag medfølger(vm acoustic w0.5)

Dali ikon subwoofer, valnød årgang 2009 tror jeg. 
Dali Blue Surround - Denon 3310
Nyt Hi-fi
Dali evidence 870 - Rotel RB 1080 - Rotel RC 995
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu