recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Steelseries Diablo III Headset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Steelseries Diablo III Headset

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zhooter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Steelseries Diablo III Headset
    Sendt: 18-September-2012 kl. 19:09
Hej Recordere.

Jeg vil hører om der er nogle af jer der har erfaring med det samme problem som jeg oplever lige nu.
Jeg har en Asus bærbar med onboard lydkort og så har jeg købt Steelseries Diablo III headset.
Problemet jeg har er at når jeg går ind i Diablo III og vil spille er der ingen lyd igennem headsettet.
Går jeg ind under lydindstillinger kan jeg ikke sådan bare lige vælge headsettet.

Jeg er nød til at gå helt ind i et spil, og vælge et ? som er under lydindstillingerne..
Og så trykke apply så er der lyd på spillet.
Men så snart jeg logger ud af spillet har den glemt alt om mit valg igen.

Er der nogen af jer som ved hvad man måske kan gøre for at dette problem ikke er der ?
Det er ret irriterende at den ikke bare husker den skal bruge dette USB headset til det spil.

På forhånd tak.

//Lars
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zhooter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 19:58
Jeg undskylder selvfølgelig hvis jeg har lagt dette indlæg i den forkerte del af forum :)
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zhooter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 19:03
Løsning er fundet :) Så denne er lukket
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu