recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Ipod nano 6th gen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Ipod nano 6th gen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Ipod nano 6th gen
    Sendt: 23-September-2012 kl. 23:07
søger en ipod nano 6 generation, skal selvfølgelig virke 100% og ingen ridser have på skærmen. 
Farve: ikke i lyserød, orange eller gul. 

Jeg befinder mig i Århus hvis I ønsker face to face.

Skriv hvad i har og hvad I har tænkt jer at den skal koste.


Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 22:14
bumb
Til top
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Marts-2008
Status: Offline
Point: 723
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 19:51
jeg har en sort hvos jeg kan finde den. hvad vil du give??
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 19:58
det afhænger primært af hvilken stand den er i, her tænker jeg i sær på ridser på fronten. Derudover afhænger det af hvor mange gb den er på selvfølgelig.....og om den virker
Til top
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Marts-2008
Status: Offline
Point: 723
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 20:17
den virker upåklageligt ridser er den ingen nævneværdige af. mener den er på 8gb men skal nok lige få tjekket op på det har ikje være brugt længe...
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQjben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 21:50
Hej

Jeg har en sprit ny, uden ridser eller noget andet. Den har kun været tilsluttet ganske kort, men har aldrig blevet brugt... Fik min gamle første gen byttet til denne pga dårligt batteri. Jeg har haft den i et halvt års tid, farven er sølv.

Er 600 helt i skoven?
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 21:52
er det en 8gb eller 16 gb?
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQjben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 09:44
Hov, sorry. Det er en 8gb
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu