recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zeppelin Air
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zeppelin Air

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Swiss Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-November-2005
Status: Offline
Point: 148
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swiss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zeppelin Air
    Sendt: 25-September-2012 kl. 12:24
Hej, Jeg har et Samsung D8005, med en optisk og en AUX (headphone) udgang, og en Zeppelin Air med en AUX indgang.
 
Er det ok bare at benytte et 3,5 mm AUX kabel ?
 
Eller det TOSLINK kabel som jeg har i forvejen til min nuværende soundbar + en adapter til AUX ?
/Swiss
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 13:29
Jamen Zeppelin har da en optisk indgang?
Til top
Swiss Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-November-2005
Status: Offline
Point: 148
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swiss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 14:59
Her er hvad den har.
 
 
 
 
/Swiss
Til top
david79 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2008
Sted: mn, USA
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér david79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 15:18
Hvis den er lige som den gamle Zeppelin, så skal du bare have sådan en:
http://www.av-cables.dk/optisk-adapter/optisk-vinkel-adaptor-toslink-hun-miniplug-han.html

Jeg har et appleTV 3 forbundet til vores Zeppelin med et optisk kabel.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu