recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG med waoo i mediaportal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EPG med waoo i mediaportal

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ZealotTC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-December-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZealotTC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EPG med waoo i mediaportal
    Sendt: 29-September-2012 kl. 07:45
Hej EPG med waoo henter kun det nuværenden program og det kommende. Så jeg tænkte på at måske kunne bruge webepg i mediaportal, men de standard kilder der kan ikke hente alle programmer f.eks. mangler disney junior og boomerang der.

er der en der sød at fortælle mig hvad jeg så kan gøre (gerne skåret ud i pap) :)

MVH

Thomas
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 08:42
Det mest oplagte må være et abonnement på ontv.dk - det koster vist ca. 85 kr. om året. Det er godt givet ud, synes jeg.
 
Der er der også en gratis mulighed fra dr.dk - det kræver et program som lhulvej har lavet :
 
 


Redigeret af confused - 29-September-2012 kl. 10:17
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
ZealotTC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-December-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZealotTC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 18:39
tak ontv med abonnement funker bare :D
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu