recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Den store oprydnings- / udsalgstråd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Den store oprydnings- / udsalgstråd

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
spersson2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-April-2011
Sted: odense
Status: Offline
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spersson2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 13:41

Udover mit bud på xbox alene vil jeg gerne byde på xbox og sub kabel samlet til 600 pp. :) 


Ht Energy:
f:22.2
b:22.1
c:rvs reference
Tv:samsung LE40M87
Kabler:Subra,ixos
Til top
jsc99dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsc99dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 16:06
*DEFEKT* HP Pavillon dv9500 bærbar

150 inkl fragt.

Mvh
Jesper
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 15:04
Hej alle
 
Jeg beklager, at jeg ikke har fået meldt tilbage (skulle egentlig være afsluttet i går aftes).
 
Jeg har fået bud i privatbesked på:
 
* Xbox 600 kr. (afhentes)
* Galaxy + TV: 1.300 kr. (afhentes)
 
Jeg lader buddene køre til i aften - såfremt der ikke er indsigelser vil ovennævnte blive solgt som så.
 
Peterf - er du til stadighed interesseret i harddisk?
Speresson2 - er til stadighed interesseret i subkabel?
Jesper - 150 kr. inkl. fragt duer ikke - den bærbare er forholdsvis tung og det vil blive spist op af porto. Vi kan sige 150 kr. + porto - og så undersøger præcis hvad det koster at sende?
 
Venlig hilsen
 
Christian


Redigeret af Samsung_M - 03-Oktober-2012 kl. 15:04
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 18:27
Nej tak, havde forstået at det sluttede i går kl 21.00, så jeg står ved mit afgivne bud men er ikke interesseret i harddisken alene.
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 18:46
Hej

Peter - helt ok. Som skrevet var det også meningen, at det skulle være afsluttet igår.

Bud via privatbesked var i min indbakke allerede igår eftermiddag fik dog beklageligvis ikke fulgt op i tråden.

Beklager endnu engang.

Venlig hilsen

Christian
Til top
jsc99dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsc99dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 19:34
Hej

Du må godt finde ud af hvad den koster at sende, så skal vi nok finde ud af noget.

Mvh
Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu