recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - waoo transponder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

waoo transponder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ZealotTC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-December-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZealotTC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: waoo transponder
    Sendt: 29-September-2012 kl. 18:41
Hej mangler følgende kanaler:

uptown
Animal Planet HD

de fremgår ikke på energimidts egen liste http://www.energimidt.dk/Privat/waoo-fibernet/Tv-radio/Documents/dvb-c-opsaetning.pdf

det simpelthen for ringe!

nogen der har en komplet liste?
Til top
ZealotTC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-December-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZealotTC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 15:47
ingen der i stand til at hjælpe?
Til top
Det sorte får Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Det sorte får Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 15:56
Såvidt jeg ved kan de fleste HD kanaler ikke tilgås vha. DVB-C.
Der findes ikke dårlig smag. Kun god smag, og den er dårlig!
Til top
ZealotTC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-December-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZealotTC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 16:28
nå for dælen hvad gør jeg så`?
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 11:01
Her skriver de, at det kun er kanaler fra den lille pakke, man kan modtage via DVB-C :

http://www.energimidt.dk/Privat/waoo-fibernet/Tv/Waoo-tv/Saadan-indstiller-du-dit-tv/Sider/Se-digitalt-tv-uden-tv-boks.aspx

Min erfaring siger mig dog, at der er betydeligt flere kanaler til rådighed, men det er jo så åbenbart  ikke noget man har "krav" på.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 09:27
det er så dumt at der er så stor forskel fra den enkelte waoo udbyder til den næste.

i det område jeg bor i har vi fuldt adgang til den store pakke via dvb-c udtaget på fiberboksen (og hurra for det)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu