recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SqueezeCenter på min Synology DS410 vil ikke køre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SqueezeCenter på min Synology DS410 vil ikke køre

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SqueezeCenter på min Synology DS410 vil ikke køre
    Sendt: 30-September-2012 kl. 18:14
Jeg har bootet min DS410 i dag, og efter genstart vil min SqueezeCenter package, som har virket op til jeg bootede (jeg hørte radio ti minutter før jeg bootede) ikke starte.

Dvs. den vil godt starte, men efter 10-15 sekunder stopper den igen (jeg bruger web-interfacet i min DSM (v3.0) til at starte den, og den står som "Running" i 10-15 sekunder, så skifter den til "Stopped" igen).

Er der nogen, der har en idé til, hvad der kan være galt, evt. hvordan jeg finder ud af, hvad der er galt? Den log jeg kan se i DSMs Package Management siger blot, at servicen starter, og så ikke mere (intet om, at den stopper, og dermed heller ikke nogle fejlbeskeder).
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu