recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn C200 + USB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Popcorn C200 + USB

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fresnobob Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Oktober-2012
Sted: DK
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fresnobob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn C200 + USB
    Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 11:49
Hej med jer 

Er ny i dette fora, så håber jeg rammer den rigtige gruppe.

Har ledt forgæves efter en måde at koble en USB sammen med popcorn Hour C200, hvor jeg kan bruge den nye opdaterede software, altså hvor jeg bare kan trykke på Audio knappen på remoten og dermed bruge popcorn brugerfladen.

Kan nogen hjælpen


På forhånd tak.

BoB
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 19:27
Hej og velkommen til. 

Forstår ikke helt problemet du forbinder USBen til et af USB stikkene og bruger remoten.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
Fresnobob Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Oktober-2012
Sted: DK
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fresnobob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 00:01
Problemet er når jeg bruger NMJ, så bliver jeg tvunget til at lave en ny NMJ på USB HD og ikke gennem den interne HD.(altså 2 NMJ)
Jeg kan godt få NMJ på USB HD og det har så taget maskinen 2 dage om at opdaterer de ca. 2200 CDér som jeg har lagt på.
USB HDén arbejder så langsom at det næsten er umuligt at bruge den NMJ der er på USB HD.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu