recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DEH-P90DAB i Peugeot 406
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DEH-P90DAB i Peugeot 406

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
trenskow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trenskow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DEH-P90DAB i Peugeot 406
    Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 11:08
Hejsa

Jeg pønser på at skifte den originale bilradio i min Peugeot 406 st. car fra 2004, da radion er ved at være slidt, og knapperne ikke rigtigt vil mere.

Jeg har en Pioneer DEH-P90DAB liggende derhjemme som jeg gerne vil smide i stedet for.

Er der nogen her der har erfaringer med den slags, og kan fortælle mig hvad jeg skal købe.

Jeg er kommet så langt, at jeg har fundet ud af jeg skal have en ny ramme

Men hvad med stik? Skal sikkert også have noget som gør at Peugeot stikket passer i min Pioneer radio.

Og er det muligt at sætte et interface ind, som gør at jeg kan bruge den eksisterende rat-fjernbetjening?
Til top
notbaldchef Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2012
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér notbaldchef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 20:44
http://psaforum.dk/psa/phpBB2/viewtopic.php?f=1&t=4591&hilit=Radio+406
Her er lige lidt om nogenlunde samme problematik. Prøv at klikke på det link der er lidt nede.....Ser ud til at adapteren kan konvertere både til display og ratbetjening.
Det skal du nok få til at køre...Tongue


Redigeret af notbaldchef - 17-Oktober-2012 kl. 20:46
Til top
trenskow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trenskow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 22:13
Hey

Mange tak... lige det jeg ledte efter. Har lige skrevet en mail og spurgt om den nu også passer, og om jeg stadigvæk kan sætte min CD-changer til, når jeg bruger IP-bus indgangen til den adapter.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu