recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billedserie: Windows Phone 8 telefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billedserie: Windows Phone 8 telefoner

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 02:25
Gad vide hvad de gjorde da alle havde en Nokia 3210? Eller endnu værre, en Motorola 5200 (murstenen)? Ikke alene var vægten stor, de var også nogle gevaldige størrelser.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 08:10
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Eller endnu værre, en Motorola 5200 (murstenen)? Ikke alene var vægten stor, de var også nogle gevaldige størrelser.


Jeg rendte i en del år rundt med en Motorola 7500, med det store batteri, her er den vist med det lille:
http://www.handy-sammler.de/Handys/motorola_7500.htm

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 12:46
279g. Så må de førnævnte svanser da nærmest dø af overbelastning :D
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 14:19
67 % mere vægt end Iphone5 og dens fysiske størrelse decimerer efter min bedste overbevisning noget af mobiliteten . Jeg er med på fordelene ved den større skærm . Men vi nærmer os altså en tablet med en tlf ombord . Jeg synes det ser enormt kikset ud når folk snakker i Samsung Note . Men der er tydeligvis et marked for det . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 14:37
Jamen nu er iPhonen jo også en af de letteste i sin klasse.. men hold nu op med det procentregning. De sagde også iPhonen var 18% tyndere, men man kan sq ikke se nogen stor forskel med mindre man har dem op mod hinanden..

Det er sq ren marketingssnak. 
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 14:45
Come om. I må da kunne gøre det bedre end at konkurrere på størrelsen, hold det til omklædningsrummet. Hvorfor skal "mit valg" altid trækkes ned over hovedet på andre. Kan man forestille sig at der findes en anden "rigtig" end jeres? Selv syntes jeg godt om både OS og design på telefonerne men de er for store for mig, så jeg ser frem til en ny Lumia 800 med Wp8. Det er min "rigtig"
 
Mvh BS


Redigeret af Bschmidt - 13-Oktober-2012 kl. 14:47
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Jamen nu er iPhonen jo også en af de letteste i sin klasse.. men hold nu op med det procentregning. De sagde også iPhonen var 18% tyndere, men man kan sq ikke se nogen stor forskel med mindre man har dem op mod hinanden..

Det er sq ren marketingssnak. 


Tilsyneladende går tendensen mod større enheder - hvilket irriterer mig,da min personlige grænse for en enhåndsbetjent smartphone er nået . Jeg kan så vælge en ikke topmodel med mindre skærm og hardware. Eller skifte til den producent som går min vej . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 16:11
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 17:37
Jeg var forbi elgiganten i dag og se på en Lumia 900, ikke fordi jeg vil købe en 900, men for at prøve Windows mobile 7.5 og se det selv. Og det virkede som sådan okay, til gengæld virkede denne Lumia 900 meget stor og klodset, måske fordi den også føles ret tyk, hvis man kan kalde den det.
Fik også prøvet Samsung Galaxy S III og HTC ONE X. Især sidst nævnte HTC var faktisk en glædelig overraskelse, dens Senes "software" var langt langt bedre end det som Samsung har på deres Galaxy S III. Og selvom telefonen har en stor 4,7" skærm, så virkede den meget mindre end både Lumia 900 og Samsung'en. Så jeg bliver nok på android og vælger en HTC ONE X.   


Redigeret af kskruger - 13-Oktober-2012 kl. 17:44
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 09:05
Jeg forstår ikke den sammenligning mellem Lumia 920, og "de andre". Hvis man synes at 920 er for stor, så tag dog for pokker en Lumia 820!!
 
M.v.h.
En tidligere Android bruger, som ikke ser tilbage, nu WP har bevist, hvordan et OS skal laves!


Redigeret af Henrik B. - 14-Oktober-2012 kl. 09:06
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu