recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Stofa WebTV/Internet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring med Stofa WebTV/Internet?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med Stofa WebTV/Internet?
    Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 11:54
Hej

Er her nogen som har erfaring med Stofa WebTV og Stofa Internet?

Jeg overvejer stærkt at skifte væk fra Fullrate, da jeg synes deres prisudvikling er gået fuldstændig i stå (tak TDC!). 

Lige nu har jeg 12/1 hos Fullrate til 199 + ca. 500kr pr. kvartal til Stofa TV (lille pakke). Jeg tænker at købe Stofas WebTV- og Internet-pakke til 179 for 15/2, men er det stabilt? Hvordan med kanalerne - kører det bare problemfrit?
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 19:21
Går ud fra, at jeg er den eneste med Stofa som TV-udbyder herinde. 
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 05:58
Har den 15/2 forbindelse fra Stofa. Det kører uden problemer
Webtv bruger jeg sjældent. Af og til på iPad og de få gange, har det virket uden problemer
+ 70 positive handler!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu