recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på ps3

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ib Svendsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ib Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 12:45
Hej Ukke

Det virker bare sammen med en Android telefon...takker
Til top
Jens Thomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af sauron sauron skrev:

Kan kk helt finde ud af om alle ramt af problemet med ps3'en står barre og loader. Syntes det lyder som om der er mange der ikke har problemer med ps3. Jeg har en amr.netflix konto kan det værre det der gør det? Så hvis jeg lavedt en dk konto ville Jeg kunne vælge undertekster og afsnit fra ps3(uden brug af tlf)?

Netflix' servere var nede en del gange i går. Unblock-us postede sågar en besked om det på deres supportside, fordi de fik så mange mails om det. Du kan tjekke status på Netflix (og andre) her: http://downrightnow.com
Til top
stro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2010
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 19:22
Jeg har nu rodet en del med at få Netflix ind på min PS3, men jeg kan ikke helt greje hvordan man skal gøre.
Er der en som kan fortælle mig hvordan jeg skal gøre?

Til top
stro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2010
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 19:25
Man kan jo også bare spørge sin 10 årige datter Embarrassed

Nu ser vi så om det virker, det gør nemlig på Wii'en.
Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sauron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 01:09
Meget mystisk var hjeme med en ven der også kørre med amr konto hvor ps3 virket uden problemer på den danske netflix? Han har slim ligsom mig så ved virkelig ik hvad der er problemet
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
jeppiz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeppiz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 16:40
Hej, 
Fandt du ud af hvad der skulle til for at installere Netflix på PS3. 

Jeg kan ikke finde App'en i PlayStation Store... Leder jeg et forkert sted?

/Jeppiz
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 16:51
På xcross-baren i menuen tv tjenester (hvor netflix vil ligge efter installation), skal man vælge den øverste dimmer hvis ikke jeg husker forkert, også kommer man ind i en agtig "app store" for videotjenester hvor man kan installere netflix. Havde også problemer med at finde det efter jeg kom til at slette det
Til top
Hebbel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hebbel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 16:16
Højst sandsynligt et vanvittigt dumt spørgsmål, men er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg logger ud fra netflix på min PS3? Jeg har et login til den britiske netflix, som jeg gerne vil prøve og overvejer at ændre det til det amerikanske i stedet for det Danske, men for at kunne gøre det skal jeg vel logge ud fra det danske på min playstation?

Håber der er nogen som kan hjælpe :)

Mvh Hebbel

Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 13:25
Tror du skal lave en UK PSN konto så, også logge på PS3 med den uk bruger. Tror ikke man kan logge/på med forskellige brugere inde fra PS3 på netflix.
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af Hebbel Hebbel skrev:

Højst sandsynligt et vanvittigt dumt spørgsmål, men er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg logger ud fra netflix på min PS3? Jeg har et login til den britiske netflix, som jeg gerne vil prøve og overvejer at ændre det til det amerikanske i stedet for det Danske, men for at kunne gøre det skal jeg vel logge ud fra det danske på min playstation?

Håber der er nogen som kan hjælpe :)

Mvh Hebbel


Log ud af netflix fra din telefon eller tablet.
Derefter går du ind på unblock-us og sætter den op til det land som du ønsker og logger så ind igen via tablet eller
telefon og vupti...:-)
Til top
nileg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Januar-2012
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nileg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 16:14
Man kan også holde start og select inde på samme tid, lige efter man har trykket på x
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu