recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægmonteret anlæg med løse højttalere søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægmonteret anlæg med løse højttalere søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vægmonteret anlæg med løse højttalere søges
    Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 13:33
Har nu længe søgt på nettet efter et fladt vægmonteret anlæg med løse højttalere til mit køkken. Jeg kan finde massere af vægmonterede anlæg, men ikke nogle med løse højttalere. Grunden til at det skal være med løse højttalere er fordi jeg ikke har vægplads til at have både anlæg og højttalere siddende. Jeg har ej heller bordplads til formålet. Vil derfor gerne bare have selve anlægget monteret ved siden af et ophængt køkkenskab, og højttalerne placeret oven på dette. Højttalerledningerne skal derfor minimum være 2 meter lange, hvis ikke de kan skiftes (kan selvfølgelig altid forlænges, men hvis det kan undgås vil jeg da foretrække dette). Anlægget må være omkring 36 cm bredt og maks stikke 10 cm ud fra væggen efter montering (der der åbnes en låge op mod). Anlægget skal kunne afspille CD og have mini jack stik for tilslutning af MP3 afspiller (CD skal isættes fra enten fronten, toppen eller fra højre side). Andet behøver det faktisk ikke at kunne, og det behøver ikke ligne, lyde som eller koste en million (helst under 1.000). Det behøver heller ikke være nyt, men skal være pænt og funktionelt.

Hvis nogen herinde har input eller kendskab til et sådan anlæg, vil jeg sætte pris på feedback. Jeg har søgt på Elgiganten, Fona og Hifi-klubben. Dertil har jeg søgt på Google, Philips, Samsung, Panasonic, Logitech og lidt på DBA.

Mvh

Frank
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 15:18
Yamaha havde et anlæg for nogle år siden. Hvis du kan finde det brugt er det et godt køb.
Ellers er der Denver og den slags.




Redigeret af Brixen - 21-Oktober-2012 kl. 15:30
Venlig hilsen
KB
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 15:46
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Yamaha havde et anlæg for nogle år siden. Hvis du kan finde det brugt er det et godt køb.
Ellers er der Denver og den slags.



Hej Brixen

Har nu været inde på DBA og søge efter Yamaha anlæg, men kan ikke finde nogle der opfylder krav. Har også været inde forbi Denver's hjemmeside. Deres anlæg er desværre for dybe med 2-3 cm, men så ellers ud til at opfylde kravene. Close, but no cigarCry Det vil betyde, at jeg ikke kan åbne min skabslåge helt. Men tak ellers for forslag. Dem havde jeg ikke selv tænkt på. Har også lige været inde forbi både Føtex's og Bilka's tilbudsaviser og kigge. Heller ikke noget her. Men du har nok ret i, at det er noget i stil med Denver jeg skal kigge efter. Har også lige luret inde på Dantax's hjemmeside. Ingenting.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 15:57
Hvor dyb må den være, ved mine forældre har et derhjemme, men kan ikke lige huske mærke eller model, men vil da gerne undersøge det

Flot ved gennemlæsning fandt jeg svaret, vil lige undersøge det alligevel

Redigeret af aerik - 21-Oktober-2012 kl. 15:58
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Hvor dyb må den være, ved mine forældre har et derhjemme, men kan ikke lige huske mærke eller model, men vil da gerne undersøge det

Flot ved gennemlæsning fandt jeg svaret, vil lige undersøge det alligevel

TakkerLOL
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 17:13
Nu fandt jeg ud af hvad Yamaha anlægget hedder. Det Er Yamaha TSX-10 - TSX-15 og TSX-20.
Måler kun 79 mm i dybden. Men det er nok ikke til at finde.

Venlig hilsen
KB
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 17:13
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 18:01
De har en medion md 81417 men kan ikke lige du de ud af hvor stor den er
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 19:40
Jeg har forelagt konen hvilke muligheder vi har, og jeg bliver nødt til at gå bort fra løsningen med løse højttalere. Løsningen bliver at montere anlægget på en væg bag nogle køkkenmaskiner i stedet. Det bliver ikke den kønne løsning, men det blev den vi blev enige om. Dette åbner op for (nærmest) et hvilket som helst vægmonteret anlæg, hvilket gør det noget nemmere at finde et.

Så tak for hjælpen Aerik, nesager og Brixen Thumbs Up
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu