recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3d medieafspiller m yadis eller andet flot cover
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3d medieafspiller m yadis eller andet flot cover

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 12:27
Ser ud til at Dune også skulle have en eller flere nye på vej med 3d support.
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 12:37
Jeg har en mede8ér og den fungerer sådan set fint, men jeg er ikke imponeret af mulighederne for at generere meta data via yamj/imdb. Der medfølger et program til at gøre det automatisk men det giver dig problemer bagefter når det ikke kan finde ud af det (med danske film).
Jeg har dog ikke erfaring med andre værktøjer så jeg kan ikke sige om det er relativt godt eller skidt...

Til top
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Juli-2005
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 12:40
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af Tanaburs Tanaburs skrev:

Jeg har en mede8ér og den fungerer sådan set fint, men jeg er ikke imponeret af mulighederne for at generere meta data via yamj/imdb. Der medfølger et program til at gøre det automatisk men det giver dig problemer bagefter når det ikke kan finde ud af det (med danske film).
Jeg har dog ikke erfaring med andre værktøjer så jeg kan ikke sige om det er relativt godt eller skidt...



Jeg ved ikke om den nye afspiller kan køre på samme måde som de ældre Mede8ere, men min egen Med400x kan lave coverflow ud fra en cover.jpg fil placeret i filmmappen for hver film. Dertil kan den vise en about.jpg når man klikker på filmen. Derved kommer den til at ligne Yadis en smule og man kan faktisk også bruge selve Yadis-programmet til at generere billederne med. Man har dog ikke mulighed for at sortere i filmene ligesom man kan på Dune og man SKAL bruge den option der hedder "Mede8er" i Yadis-programmet på sin PC for at få billederne gemt de rigtige steder. Jeg tror dog de afskaffede denne feature med deres x2-modeller.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 13:11
Hmm så vi må vente på Popcorn 400 serien og eller Dune's nye modeller...
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 14:05
Hvad med en Boxee box kan så vidt jeg ved også vise 3D. Den bliver godt nok ikke lavet mere men den er stadig til salg mange steder.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 14:16
Understøtter Boxee ikke kun 3D i SBS?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu