recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stone wall projekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stone wall projekt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stone wall projekt
    Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 03:32
Jeg ved ikke lige hvor dette emne skulle placeres.

- Jeg har tænkt lidt over at bygge noget nyt i hjemmet, sådan en lille fed stonewall bag tv'et.
Feks denne: http://www.stone-wall.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=w20.tpl&product_id=91&category_id=59&option=com_virtuemart&Itemid=105&lang=da

Er det meget nemt at få til at sidde perfekt på væggen, og hvordan er det med montering af vægophæng? har et 64 tommer samsung plasma som sal op. og tviler lidt på det kan holde, nogen der kender til det?
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 08:07
Jeg ville ikke turde nøjes med at hænge mit tv op i nogle fliser der er klistret på væggen. Du skal hænge dit tv på væggen og beregne de 2,5 til 4 cm. ekstra.

Mht. til forum: Teknik eller tv ;-)
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 14:29

Jeg kan se bauhause kører noget fake stonewall som ikke er rigtig sten. nogle seksioner man klister på vægen. som nemt kan skæres til. Så spørgsmålet er bare om. Skal jeg vælge et ophæng der ikke er slim, men om buler et stykke ud af vægen, for at tvet ikke går på?


- jeg skal starte med atmontere vægophæng først, og derefter montere stonewall?
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Status: Offline
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 19:53
Jeg ville nok vælge at klistre stenvæggen udenom vægophænget, det kan jo ikke ses at der mangler et stykke bag ophænget, evt beholde det ophæng du har og smide et par afstandsklodser imellem hvis tv'et skal længere ud for ikke at gå påWink
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 20:06
Du er nok nødt til at montere ophæng til TV først, men kig på ophænget. Overvej om der skal en liste bag ophænget, for at TV'et kan komme på.

Mit ophæng er en skinne der monteret, de øverste bolte i TV'et har en rille i bolthovedet, der glider ind i skinnen. Bunden er justerbare bolte, hvor der monteres en gummikappe for at skåne væggen... nok ikke aktuelt her.

Når jeg skriver dette, tænker jeg at jeg ville droppe det Wink

Prøv at få moderator til at flytte indlæget over i teknik & teori.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu