recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nokia Lumia 920 tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nokia Lumia 920 tråden

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 16:17
har lige byttet min sgs3 (½ år gammel) ud med en lumia 920 (3 måneder gammel) samt jeg fik trådløs lader med, vi byttede lige over, så det er da et udemærket byt for mig. PS den sgs3 er den uden 4g
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

har lige byttet min sgs3 (½ år gammel) ud med en lumia 920 (3 måneder gammel) samt jeg fik trådløs lader med, vi byttede lige over, så det er da et udemærket byt for mig. PS den sgs3 er den uden 4g

Trådløst ladning er genialt. Er der flere telefoner i husstanden, kan jeg varmt anbefale en PowerKiss Ring. Det er en lille gizmo du kan koble til alle mobiltelefoner med micro USB (fås også med det "gamle" iPhone stik) og således benytte trådløs ladning. Jeg bruger den med en Lumia 620 og det virker perfekt.

Check PowerKiss

J

Redigeret af Jwin - 28-Marts-2013 kl. 21:48
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 11:42
Nu har jeg haft min Lumia 920 i godt en måned og er godt tilfreds med den. Har alle de programmer jeg bruger mest i hverdagen, dog mangler et par enkelte spil. Men det er hvad det er.

Har i et råd til afspilning af lydbøger? På min gamle SGS2 brugte jeg 2 forskellige afspillere, sådan at min lydbog altid startede hvor jeg var nået til. 

Har simpelthen ikke kunne finde en brugbar afspiller i storen og er lidt træt af kun bruge den indbygget til alt, da det jo netop gør at hvis jeg vil se en video på youtube, lytte til musik eller noget. Glemmer den lystigt alt om hvor langt jeg er kommet i lydbogen.


Redigeret af JordanDK - 07-April-2013 kl. 11:42
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2013 kl. 21:54
slet ingen? 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu