recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - US Netflix på WD TV live - Hvordan
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

US Netflix på WD TV live - Hvordan

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim_schrader Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 29-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim_schrader Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: US Netflix på WD TV live - Hvordan
    Sendt: 01-November-2012 kl. 13:02
Hej

Jeg har søgt en del om emnet på nettet, men er ikke helt blevet klog(ere) på emnet, så derfor spørger jeg jer :)

Jeg har en WD TV Live 3. generation (P/N: WDBGXT0000NBK-01) som jeg gerne vil have på den amerikanske NetFlix.
Boksen har allerede NetFlix klient indbygget, som virker fint på den danske.

Kan denne boks bringes til at vise den amerikanske NetFlix?

Jeg er med på, at jeg skal investere i VPN funktionalitet og har kigget på Hide My Ass (hvilket virker lige lovligt dyrt) og så fandt jeg Unblock-Us. De skriver dog flg. på deres hjemmeside (Se herunder).

Passer det med DRM chippen, eller er det bare en skrøne? Har ikke forsøgt med deres guide endnu.

Ved godt, at jeg skal have oprettet mig gennem NetFlix' amerikanske site, problemet kommer når jeg vil have vores mediastreamer til at vise korrekt indhold.

Nogen der har prøvet det før?

Snip:

Before you start:

  • Netflix and most of other protected content may not work on WD players sold outsde of North America. Unfortunately this is physical limitation of the player (missing DRM-compatible chip) and there is nothing we can do about it.
  • New models of WD TV Live players (3rd generation) won't even show US apps on models made for other countries.
  • This instruction can work for devices sold in US
 
  1. On WD TV Live, go to Settings > Network settings > Network setup and select "Automatic"
  2. Wait until WD TV obtains IP address and other settings from the router (if it can't then find connection problem and try again)
  3. Open again Settings > Network settings > Network setup and select "Manual"
  4. Scroll down to DNS row at the bottom and press "Enter"
  5. Set following numbers in DNS field:

    208.122.23.22
  6. Press "Submit" > "Finish" > "OK"
  7. Turn off device with power button on the remote
  8. Wait ten seconds
  9. Turn it back on

Mvh, Kim
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu