recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Popcorn Hour og Nas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Popcorn Hour og Nas

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 00:01
Nej jeg kalder alle enheder samme samba navn fra router til NA's og pc.

Har du prøvet at resette indstillingerne og evt starte forfra?

Det må ikke tage så lang tid at bevæge rundt i menuen.
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 00:07
Jeg tænker der måske kan være noget med den router , er det den fr Yousee du bruger eller er det din egen?
Til top
phillipo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér phillipo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 00:11
Det er den fra YouSee jeg bruger
Til top
Darking Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-December-2003
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Darking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 06:48
Jeg har haft præcis de samme issues med min a-200, med den nyeste firmware.

der er en eller anden bug der gør at den smadre sin ip konfiguration når den bliver genstartet.

eneste fix jeg har fået var at skifte fra f.eks dhcp til static og tilbage igen.

jeg endte med at downgrade boksen til den tidligere version af firmwaren, da den trods alt ikke havde de issues.
What We Do In Life Echoes In Eternity

Pioneer LX508D(kalibreret), Yamaha RX-V650, Playstation 3, DLS R66.
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér birddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 13:54
Samme her. Downgradede også firmwaren også spiller det igen
Til top
phillipo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér phillipo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 23:07
Nu downgradede jeg, og kunne se en film, den hakkede en del og frøs så jeg blev nød til at genstarte PCH. Så ville jeg liiige se en film til og så hakkede den helt vildt og jeg genstarter PCH og nu kan den så ikke finde min NAS.

Jeg må prøve med nogle nye kabler
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 07:44
Kan du også - bare for at være sikker - prøve en anden port i din router, så du kan udelukke en løs forbindelse i stikket på routeren? Herhjemme har jeg droppet at bruge den kablede forbindelse i routeren og købt mig en 1 Gbit switch ved siden af, hvor alt mit udstyr sidder i. Der er i forvejen ikke Gbit LAN i routerne fra TDC og Yousee, så hvis man vil overføre RIPs til sin NAS, så går det noget langsomt.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 09:39
Har haft samme problemer med min a-210 efter firmwareupgrade.

Det endte med jeg satte et NFS share op på min NAS, da jeg ikke gad bøvle med det mere - nu virker alt som det skal :)

Er ikke første gang jeg har haft rod med min ipkonfiguration på PCH efter firmwareupgrades - det er faktisk slet et par gange, hvor jeg har været nødt til at nulstille den for at komme igang igen.

Men når den så kører, så kører den også virkelig godt :)
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu