recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O BeoPlay V1 - Update med HbbTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O BeoPlay V1 - Update med HbbTV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&O BeoPlay V1 - Update med HbbTV
    Sendt: 06-November-2012 kl. 20:49
Ja, HBB-TV virker fint over DVB-T. Jeg bruger det personligt over en almindelig stue antenne.
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
akawa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akawa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 16:18
Hej

Super tak for det, ved du om HBB tv også virker over DVB-T?

Ligenu køre jeg stofa DVB-C, og får deres HBBTV Beta frem.

Overvejer nemlig at "nøjes" med DR over DVB-T, også netflix og HBO Nordic.

Håber at enten B&O eller Apple kommer med en app til HBO.
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 19:37
Hej,

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du har problemer med. Du trykker bare 'Back' for at komme tilbage til HBB-TV menuen og trykker 'Rød' for at lukke HBB-TV igen (pretty simple ;-))
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
akawa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akawa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 19:18
Hej 

Har lige opdateret mit BeoPlay 40" med nyeste software.

Jeg har endnu ikke købt en web key til 749, for at aktivere smart TV, da jeg allerede har et Apple TV.

Men jeg kan bruge den nye BeoRemote til iPad, og også tilgå HbbTV på DR.
- Der popper et lille ikon op i venstre hjørne også kan man aktivere HbbTV ved at trykke den røde knap på fjernbetjeningen.

Jeg har dog problemmer med at gå tilbage til hoved menuen i HbbTV efter at have set en udsendelse.
- Er det nogen der ved hvordan man gør det?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu