recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: B&W DS6 baghøjtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: B&W DS6 baghøjtalere

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
eyvind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eyvind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 15:30
Hva skal du dog med et par høyttalere der er bygget for Pro Logic ? De ruller jo av ved 8khz.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 16:12
Hvem skriver du til ?
Oprindeligt skrevet af eyvind eyvind skrev:

Hva skal du dog med et par høyttalere der er bygget for Pro Logic ? De ruller jo av ved 8khz.
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 16:15
har lige fået mail fra Sælger Læs her
 
Sendt af : arcona
Sendt : 17-November-2012 kl. 15:51

Har solgt dem til ham i brønshøj, da jeg er ved at flytte og er noget hurtigere end at skulle på posthuset og sende med pakke osv
sorry
 
Det er sku for dårligt af sælgeren må jeg sku da nok sige ......
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

har lige fået mail fra Sælger Læs her
 
Sendt af : arcona
Sendt : 17-November-2012 kl. 15:51

Har solgt dem til ham i brønshøj, da jeg er ved at flytte og er noget hurtigere end at skulle på posthuset og sende med pakke osv
sorry
 
Det er sku for dårligt af sælgeren må jeg sku da nok sige ......

Det er sku da hans salg? Hvordan kan det være for dårligt af ham. Der har ikke været nogen "slå-til" pris, så suck it up og find nogle andre.. det er da hans vare og givetvis derfor ham der bestemmer hvad han gør med den.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 16:39
Helt sikkert det bestemmer sælger..... jeg fejllæste herinde før.... men når det var i nærheden og han skulle flytte så er det helt forståeligt
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 16:54
Man kan da hurtigt få for 200 kr bøvl ved at skulle sende et par højttalere, så det er da OK
mvh Christian
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 17:57
det er altså 300 kr og ikke 200 kr som du skriver
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

det er altså 300 kr og ikke 200 kr som du skriver

Fordi du EFTER at have fået af vide at de var solgt, valgte at byde yderligere 100 kroner over.
Glem det nu bare og kom videre i stedet for at være så skide fornærmet. 
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

har lige fået mail fra Sælger Læs her
 
Sendt af : arcona
Sendt : 17-November-2012 kl. 15:51

Har solgt dem til ham i brønshøj, da jeg er ved at flytte og er noget hurtigere end at skulle på posthuset og sende med pakke osv
sorry
 
Det er sku for dårligt af sælgeren må jeg sku da nok sige ......

Han havde en pris, du bød ikke nok hurtigt nok og du synes det er dårligt af sælger..

Shocked
 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu