recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EA/Origin account hacked/frarøvet - HJÆLP?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EA/Origin account hacked/frarøvet - HJÆLP?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bette_casper Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bette_casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EA/Origin account hacked/frarøvet - HJÆLP?
    Sendt: 15-November-2012 kl. 20:25
Hej derude ! 

Jeg skulle til at spille battlefield 3 her for et øjeblik siden, og kan ikke logge ind med mit sædvanlige login og adgangskode, så jeg tjekker min mail og ser om der er nogle igangværende updates. Men i stedet opdager jeg at jeg har modtaget en mail fra origin, hvor de skriver at det succesfuldt lykkedes at ændre min mailadresse!? I mailen er der en masse fine links til EAs hjemmeside, hvor man kan få hjælp og support, men dette kræver et login, som jeg netop er blevet frarøvet! FLOT ! 

Så sidder der en eller anden derude der har et direkte telefonnummer til EA Danmark, ville jeg blive ovenud lykkelig? 
Eller skriv også gerne hvis du har oplevet det samme ? 

Frustreret råb om hjælp herfra?! Confused


LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDHell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 20:36
dette er sakset fra deres hjemmeside:
 
7877 5409
Åbningstider: 10.00 - 19.00 (mandag-lørdag)


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
bette_casper Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bette_casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 20:39
Fornemt, jeg synes ellers jeg havde ledt overalt - men jeg har nok været blændet af frustrationer Confused

Takker ! 

så vil jeg sakse dem ned i morgen tid kl 10.00 sharp ! 
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 21:45
Din mail er jo nok også hacket, så skynd dig at ændre dit password
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
bette_casper Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bette_casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 12:50
Så blev det hele fikset, og der er ændret passwords div steder :b 

Tilsyneladende også en eller anden russisk bums der stjæler accounts, ligesom det er sket for mange af dem jeg fandt via google! ^^ 
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu