recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - App til foto
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

App til foto

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: App til foto
    Sendt: 19-November-2012 kl. 21:45
Hej,

Jeg søger en app til at tilgå billedemapperne på min pc. Jeg bruger Air Video Server til video, men findes der en app som kan det samme, bare med foto?

Mvh. Lasse
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 01:55
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

... Jeg søger en app til at tilgå billedemapperne på min pc. ...

WiFi Photo virker fint.

Jens
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 08:45
Nu har jeg prøvet Wifi Photo, men det ser ud som om den sender fra iPad til PC, jeg vil gerne den anden vej.
 
Findes det?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 11:17
afhængig af om det er windows eller apple, så er det blot at slå deling af fotos til på computeren så skulle du gerne kunne browse dig til dem via formentligt browseren.
jeg selv smider alle fotos på min synology server, der kan jeg tilgå alt via ds photo appen.. den er genial og laver selv thumbs og lavopløselige fotos så man faktisk kan gøre det med rimelig hastighed selv over 3G
Mvh

René
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 20:00
Planen er også en synology på et tidspunkt i nær fremtid, ved dog ikke endnu hvilken model det bliver. Det er Windows jeg har.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 20:17
Har den windows7 for så mener jeg et højreklik også del er en start om du så kan finde filer ved at taste computerens ip adresse i browseren, ellers skal du nok ud og finde en app der kan tilgå smb drev.. Ezshare kan men den koster, der findes også freeware
Mvh

René
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 20:22
Den har Vista.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 09:19
ezshare kan tilgå computere som har delte filer, så du skal ind og undersøge hvordan du laver en delt folder på din computer, lægge billederne deri, også prøve at se om du kan tilgå den via smb på den bærbare enhed.
 
en anden løsning kunne være at installere en dnla server på din computer ala xbmc http://xbmc.org/ også lad den om at dele fotos på netværket.. det mener jeg den kan.. men det er lidt uden for mit kompetenceområde.. men filerne kan du så tilgå via apps der understøtter dnla
Mvh

René
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 11:37
Ok. Tak. Jeg må kigge på det. Jegvtroede at det kunne være lige så nemt som med Air Video Server.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu