recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - *SOLGT*Lenovo T60 sælges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

*SOLGT*Lenovo T60 sælges

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
skare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Vejle, Denmark
Status: Offline
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 10:41
Hej Mindbjerg

Det kan være du lige vil svare på de PBer jeg har sendt adskillige af til dig ang. Raspberry Pi jeg har købt og betalt af dig men aldrig modtaget?

Er nu over en måned siden?

Hilsen
Henrik Skare
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 13:52
mvh Christian
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 14:44
LENOVO ER SOLT - BUD HERMED SLUT
Til top
skare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Vejle, Denmark
Status: Offline
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 14:45
Vil lige tilføje at mine penge er gået tilbage på kontoen. Har netop lige tjekket

Krævede dog adskillige rykkere fra undertegnede og sælger har været tavs som graven.

For en let og ubesværet handel vil jeg nok finde en anden at handle med.
Personligt skal jeg ikke handle med Mindberg igen. Som det ses i tråden cnn3 linker til er jeg vist ikke den første. Gad nok vide om det er den samme Raspberry Pi jeg oprindelig havde købt, der bliver sat til salg igen? 
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 14:53
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 18:48
Skare:

Hvorfor blander du dig så? Det var da utroligt at du sidder og beskylder for tyveri.. Også HOV! Så skulle du selv lige pudse brillerne..

Måske du skulle komme med en undskyldning nu hvor du har sværtet ham sådan til! Utroligt hvor lidt ser skal til for en lynch stemning herinde!
Til top
skare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Vejle, Denmark
Status: Offline
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 19:39
DiscomanDK:

Ved ikke lige hvor jeg har beskyldt nogen for tyveri?

Undskyldning kan jeg ikke helt se jeg skylder nogen. 
Først efter lang tid og til stadighed ubesvarede PBer at jeg fik mine penge fra mindberg. Ikke en specielt sjov situation at sidde i. Spildte en masse tid og ærgelser + fik ikke den RPi som jeg gik og ventede på.

Havde du selv været ok med den behandling så er det fint, og det står dig jo frit for at handle med mindberg. Personligt vil jeg ikke spilde min tid på det. 

Jeg er udemærket klar over at ting kan gå galt og man kan glemme en tur på posthuset, være for sent med en overførsel, hunden æder ens danske stil osv. Det har jeg fuld forståelse for!

At man totalt undlader at besvare beskeder, når man ellers er online og kan oprette nye salgs-annoncer, har jeg knap så meget forståelse for.
Tjekker desværre ikke min konto hver dag i en periode over en måned for at tjekke om der går penge fra mindberg ind, når jeg ikke hører noget tilbage fra ham.

En af grundene til at jeg engang imellem handler på recordere er netop at man kan stole på folk, at der normalt er en god dialog, men nu er kommunikation jo selvfølgelig også en svær ting!

Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 19:58
Hvis man ser den her tråd og den som bliver linket til så tænker jeg - Er Discoman og mindbjerg samme person eller i familie?

Edit:
Glemte lige at Discoman har budt på mindbjergs vare.


Redigeret af Lars_M - 27-November-2012 kl. 20:02
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 08:42
Lars_m hvad er det for noget fis ?
Vi er ikke samme person...
 
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af skare skare skrev:

DiscomanDK:

Ved ikke lige hvor jeg har beskyldt nogen for tyveri?

Undskyldning kan jeg ikke helt se jeg skylder nogen. 
Først efter lang tid og til stadighed ubesvarede PBer at jeg fik mine penge fra mindberg. Ikke en specielt sjov situation at sidde i. Spildte en masse tid og ærgelser + fik ikke den RPi som jeg gik og ventede på.

Havde du selv været ok med den behandling så er det fint, og det står dig jo frit for at handle med mindberg. Personligt vil jeg ikke spilde min tid på det. 

Jeg er udemærket klar over at ting kan gå galt og man kan glemme en tur på posthuset, være for sent med en overførsel, hunden æder ens danske stil osv. Det har jeg fuld forståelse for!

At man totalt undlader at besvare beskeder, når man ellers er online og kan oprette nye salgs-annoncer, har jeg knap så meget forståelse for.
Tjekker desværre ikke min konto hver dag i en periode over en måned for at tjekke om der går penge fra mindberg ind, når jeg ikke hører noget tilbage fra ham.

En af grundene til at jeg engang imellem handler på recordere er netop at man kan stole på folk, at der normalt er en god dialog, men nu er kommunikation jo selvfølgelig også en svær ting!


Så kører møllen igen.

Hvorfor fanden tjekker man det ikke lige inden man sidder og gør en mand totalt fredsløs. Det er da klart at han får et problem med at sælge ting, når du uberretiget kaster dårlig karma efter ham.

Jeg har selv døjet med et dårligt knæ, hvilket gjorde jeg hverken kunne komme til posthus eller i banken. Det kan ske for selv den bedste og jeg har handlet med Mindbjerg flere gange, og som skrevet før tit fået ekstra ting og sager med.

F.eks købte jeg engang en harddisk til en bærbar computer. Mindbjerg havde så betænktsomt lagt et sata kabel med så jeg kunne koble den til min computer.

Der var også engang, hvor jeg købte en kat og fik et helt legetårn med til kræet og ekstra foder. Det var ikke noget der var aftalt, men blot ekstra ting.

Jeg giver mine dybeste anbefalinger til Mindbjerg, men stiller mig uforstående overfor Skare's fjendske holdning. 
Til top
skare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Vejle, Denmark
Status: Offline
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 09:04
Tror vi taler noget forbi hinanden her.

Som sagt vil du handle med Mindberg er det fint med mig. 

Jeg har dog selv dårlige erfaringer med det, og ser ikke ud til at jeg er den eneste.

Mener jeg har gjort min holding klart i mit tidligere indlæg, også i ift. dit nye indlæg, som i min øjne ikke bibringer noget nyt.

Diskussionen slutter for mit vedkommende her.
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 09:16
Kan ikke se der er nogen der er utilfredse med at købe hos mig.
Alle er fint tilfredse
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu