recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Undertekster passer ikke på Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Undertekster passer ikke på Netflix

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Undertekster passer ikke på Netflix
    Sendt: 28-November-2012 kl. 11:41
Hej

Jeg bøvler ofte med at underteksterne ikke passer når jeg ser film fra netflix via mit apple tv 2.

Jeg har prøvet at gå ud af filmen og resume som af og til har virket men ikke altid.

Er der andre der har problemer med dette? Og hvis nogen ligger inde med en løsning så lutter øren :)


Redigeret af Berdel - 28-November-2012 kl. 11:44
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 11:57
har du en film som du kan nævne den gør det ved. så kan jeg da kigge  hvad min gør dog har jeg apple tv 3
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 12:00
jeg er igang med Dark City og ca 30-40 min inde
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu