recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny trådløs NAS.....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny trådløs NAS.....

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 14:04
Mange tak for input.
 
Jeg skal i første omgang kun bruge den til lagring.
 
Min erfaring siger mig at fremtidssikring ikke er eksisterende når det gælder IT. Så derfor går jeg efter noget prisbilligt der kan skiftes, når nye behov opstår.
 
Hvad med sådan en fætter?
 
 
Og Hvilke diske vil i anbefale?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 14:08
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 16:43
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 18:13
Hej,

Personligt syntes jeg ikke du skal købe under model DS213. Hastigheden i J-modellerne er 2 slow :-)

Dit valg af diske er fint - WD RED er super til NAS. Jeg ville nok vælge en udgave i 3TB.

Mvh. Torben
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 19:30
Der er ikke 4TB i WD RED på markedet endnu vel?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 21:48
Vælg Synology - fantastisk brugerflade, på dansk, som hele tiden udbygges/forbedres.
 
M.h.t. sidk, så vælg en Seagate! Så undgår de problemer. WD Green diskene har tidligere haft en del problemer, med at fungere som NAS-drev. De krævede en firmware-opgradering.
 
M.v.h.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 22:26
Venlig hilsen
KB
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 08:13
Mange tak for input.Clap
 
Tror jeg ender med denne:
 
 
Den kan også bruges trådløst.
 
Så skal der bare findes nogle billige diske......
 
Gode ideer modtages gerne.
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 10:48
Hej,

Syntes du skal købe WD red diske og i 3TB versionen.

Link -> http://www.wd.com/en/products/products.aspx?id=810

Kan bl.a. købes her -> http://www.computersalg.dk/produkt/575781/wd-red-wd30efrx-harddisk-3-tb-inte

Mvh. Torben
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu