recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ? om cr lnb hove  priser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

? om cr lnb hove priser

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ? om cr lnb hove priser
    Sendt: 04-December-2012 kl. 23:38
hej 
jeg har et ? til jer jeg mangler et cr lnb hove til min viasat hd box og den lille fordeler der skal bruges der til  er der nogen her inde der ved hvor man kan købe dem biligst jeg har søgt på nogen net sider de har næsten ens pris 499 kr for cr lnb det er noget dyrt synes jeg.
 
er der nogen der har et navn på nogen der sælger sattv udstyr engros.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 23:43
Harald Skrald
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 23:46
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Harald Skrald
hej har de også de cr lnb hover det er et special lnb hoved så man er fri for at trække flere kabler ind i huset Wink
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 23:48
Oprindeligt skrevet af kim erik jensen kim erik jensen skrev:

hej 
jeg har et ? til jer jeg mangler et cr lnb hove til min viasat hd box og den lille fordeler der skal bruges der til  er der nogen her inde der ved hvor man kan købe dem biligst jeg har søgt på nogen net sider de har næsten ens pris 499 kr for cr lnb det er noget dyrt synes jeg.
 
er der nogen der har et navn på nogen der sælger sattv udstyr engros.
Men bruger du virkelig tid på at shoppe 499 kroner ned, så må du virkelig være fattig. Du kan næppe forvente at det bliver mere end 100 kr. billigere
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 23:49
Oprindeligt skrevet af kim erik jensen kim erik jensen skrev:

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Harald Skrald
hej har de også de cr lnb hover det er et special lnb hoved så man er fri for at trække flere kabler ind i huset Wink
Nej
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 23:54
den kunne jo være man kunne få det ned i 299 kr LOL
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 23:56
Oprindeligt skrevet af kim erik jensen kim erik jensen skrev:

den kunne jo være man kunne få det ned i 299 kr LOL
Ja men så god jagtWink
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 23:57
tak for det Thumbs Up
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
Til top
kulkalk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2011
Sted: Viby J
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kulkalk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 09:19
Tjek evt. Tyske sat shops. Markedet i tyskland er noget større for parabol tv og det kan også ses på priserne på nogle produkter - Lige med LNB ved jeg ikke hvor meget der er at spare..
 
Portoen er ofte ikke ret meget højere end hvis du bestiller fra en dansk webshop.
 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 10:34

Hej Kim Erik Jensen.

SatCR lnb hedder på tysk Einkabel lnb. Her er et link:


 
Jeg ved ikke om de er meget billigere, men udvalget er større.

Der er dog nogle mærker jeg aldrig har hørt om og derfor aldrig selv ville købe.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 05-December-2012 kl. 10:36
Til top
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 02:18
tak skal i ha for de svar jeg kigger på ebay Thumbs Up
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu