recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Waoo harddisk boks søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Waoo harddisk boks søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Waoo harddisk boks søges
    Sendt: 05-December-2012 kl. 10:57
Jeg har i øjeblikket YouSee Plus, men har aldrig været specielt imponeret over deres boks (de burde efter min mening have udskiftet den med en nyere for længe siden!) og da jeg har Waoo fibernet (via NRGI i Aarhus), overvejer jeg at skifte til deres TV. Jeg benytter dog jævnligt muligheden for at optage ting og en gang imellem også muligheden for at starte forfra.

Derfor vil jeg gerne høre hvad folks erfaringer er med deres boks med harddisk?

Hvad med stabiliteten? Jeg ved der kan være forskelle mellem energiselskaber, så jeg er selvfølgeligt mest interesseret i at høre fra andre der har TV via NRGI. Internetforbindelsen kan jeg ikke klage over, det spiller bare! Man kunne jo håbe at deres TV del var lige så stabil, men ud fra hvad jeg har læst har på forummet, så er det langtfra altid tilfældet?

Hvis jeg skulle skifte ville det nok blive til Viasat DK pakken + HD og jeg tror at det i længden vil blive lidt billigere end mit nuværende YouSee abbonnement der koster 433kr/mdr (mellempakken + yousee boks). Jeg kan dog ikke rigtigt finde ud af hvad deres harddisk boks koster...

Mht. Start forfra, så står der følgende på deres hjemmeside:
*Start forfra tilbydes pt. ikke til Viasat produkter.

Betyder det at der ikke er start forfra på Viasats egne kanaler eller er det på alle kanaler (også DR's)?
Jramskov
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu