recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Youbio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring med Youbio

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2012 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af deha2500 deha2500 skrev:


Jeg forstår ikke hvorfor i brokker jer sådan.Hvis i opsiger jeres abonnement på youbio plus fordi i kun ønsker at benytte i prøveperioden så får i da jeres penge retur for den øvrige periode.



Ja, det er da meget muligt. Men, når der bliver trukket, 200kr ekstra, som der ikke var regnet med, og så lige efter jul. Så er det da ikke sjovt. Og hvornår kommer de så tilbage, på min konto.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2012 kl. 10:48
1. april
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2012 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:



1. april

Det er så absurdt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
svenlind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2009
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2012 kl. 11:06
Jeg har lige modtaget en betalingsoversigt via alm. brev. Sådan en får jeg hver gang, der laves en ændring i mit Yousee abonnement. I følge denne betales Youbio fra pr 1-2 (ikke 2-1). Så der er da masser af tid til at opsige inden da.

Adgangen vis Yousee boksen er temmelig varierende og uden surround, så jeg siger nok op, medmindre de forbedrer sig meget den kommende måned.
Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next
Til top
Byteman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2012 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Oprindeligt skrevet af Byteman Byteman skrev:

Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Youbio er ikke noget for mig...jeg vil helst se nyere film, men ikke til kr. 49 pr. film...det der er omfattet af abonnementet er i mine øjne intet værd...jeg forudser at youbio bliver en enorm fiasko...øv kunne ellers have været godt...

Jeg forudser at dine forudsigelser ikke holder stik :)
Der er nok indhold for den "almindelige" målgruppe og glem ikke at de allerede er store på VOD. Når de får finpusset, rettet fejl og hvis de ellers vedligeholder platformene så skal de nok få den suvves der gør at de bliver i markedet.

...hmm er VOD stort...


TDC udlejer nu flere film end Blockbuster, så kan du jo selv vurdere om det er stort.
Jeg vil nu mene at man er blandt de store når man overhaler Blockbuster.
Til top
larsvj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: DK-2830
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsvj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af svenlind svenlind skrev:


Adgangen vis Yousee boksen er temmelig varierende og uden surround,
Du har nu ikke helt ret, i det der med surround, der er DolBy Pro surround, hvis du har sat din forstærker op til det
(Jeg har en forstærker selv automatisk vælger Surround Mode alt efter signaltype)
Fungere fremragende...Big smile 
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One *
Til top
svenlind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2009
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af larsvj larsvj skrev:

Oprindeligt skrevet af svenlind svenlind skrev:


Adgangen vis Yousee boksen er temmelig varierende og uden surround,
Du har nu ikke helt ret, i det der med surround, der er DolBy Pro surround, hvis du har sat din forstærker op til det
(Jeg har en forstærker selv automatisk vælger Surround Mode alt efter signaltype)
Fungere fremragende...Big smile 


Min receiver vælger også automatisk surround, hvis det er til stede.
Men jeg har måske ikke udtrykt mig klart nok. Hvis jeg vælger en film via Cinema (100 film, YouSee plus), så kan der både være surround og HD.

Hvis jeg vælger  noget fra YouBio universet (C more) så er der hverken HD eller Surround.

Min receiver viser 3/2 (3 højtalere foran og 2 bagved) ved almindelig surround og 2/0 ved stereo.
Via Blu-ray/dvd kan forekomme 3/3 og 3/4 i displayet.
Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 14:55
Iflg Youbios facebook er der endnu ikke 5.1 lyd, men det kommer...
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Iflg Youbios facebook er der endnu ikke 5.1 lyd, men det kommer...
 
Det er heller ikke rigtig HD, når vi ser bort fra Youbio boksen, men det kommer ....
Til top
olebonde Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Januar-2012
Sted: Mellerup
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér olebonde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 16:56
Hej
Jeg har et underligt problem...
På Ipad kan jeg afspille en film, men jeg kan ikke tilslutte ipad til tv'et.
Min bærbare fungerer fint med tv'et, men her forlanger de 39 kr. for at kunne afspille filmen???
Hjæææælp.
Ole Bonde
Til top
jrpden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Maj-2010
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jrpden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 17:34
Hej
Jeg har fundet ud af på yousees facebook hjemmeside at man kunne få youbio/c more til sit tv uden bokse, hvis man har et programkort til yousee som man kan sætte i sit tv.

Så hvis du har kortlæsser i dit tv og et programkort, så kan du få c more/ youbio for 40 kr. pr. mnd. Med "on demand" se herunder.
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Om_tv/Kom_godt_i_gang_med_kort_og_kortlaeser.aspx

Er der nogen der har erfaring med dette?
Mvh.
Johnny
Mvh.
Johnny
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2013 kl. 11:48
Så solgte jeg jo min Youbio boks. Det der med, at man ikke fik serier fra sæson 1, det gider jeg altså ikke. Og sådan en serie som Game of Thrones, sæson 2 er allerede ved at forsvinde. Dexter sæson 7, der forsvinder 1 episode om ugen fra nu af. Det er da latterligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu