recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken 10 tommer tablet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken 10 tommer tablet

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kratz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kratz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 13:26
Takker endnu engang for de mange fine bud.
Det er efterhånden ikke så nemt at vælge.
Ser ud til Acer generelt gør det godt. Dem havde jeg slet ikke inde i overvejelserne fra start.
 
En anden ting jeg ikke havde overvejet er om det bør være Windows 8 eller Android. Jeg har ingen erfaring med Windows 8, og har svært ved at vurdere hvor godt det kører sammenlignet med Android.
Vi kører begge Andriod på vores telefoner og har Windows 7 på hjemmecomputeren.
 
Og ja, Google Nexus er fristende. Det bliver så i givet fald en forsinket julegave - hvilket kunne være ok med den rette begrundelse.
Jeg har som nævnt kun set en forhandler, hvor prisen var lidt pepret synes jeg (4.999 kr). Men det er måske blot prisen for en ordentlig tablet? Eller forventes en mindre prisfald når flere forhandlere kommer på banen?
 
Jeg er også blevet tilbudt en Toshiba tablet. Nogle meninger om deres tablets?
 
Til dem af jer som bliver ved at spørge til hvorfor iPad udelukkes, så orker jeg simpelthen ikke den diskussion igen... Jeg har haft den så mange gange i forskellige anledninger.
Jeg er med på, at iPad stadig er den bedste tablet du kan få (i de fleste sammenhænge), men jeg har mine grunde. Og vigtigst af alt - min kone vil ikke have en iPad.
Om det så er mig der har smittet hende skal jeg ikke kunne sige Wink
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af Kratz Kratz skrev:

Jeg er med på, at iPad stadig er den bedste tablet du kan få (i de fleste sammenhænge), men jeg har mine grunde. Og vigtigst af alt - min kone vil ikke have en iPad.
 
Jeg er helt med på hvad du mener. Jeg har selv haft en iPad 2, men kunne ikke leve med dens manglende tilslutningsmuligher og mangel på understøttelse af Flash. Derfor har jeg købt en Toshiba at300-103, som jeg får leveret sidst på ugen. Læs masser af brugeroplevelser med denne tablet på.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 08:48
En anden grund til at iPAD ikke er idell, er at hvis manden vil se film på sin tablet, så enten mister han siderne, eller top/bund, 4:3, er for DUMT æble pushere.

Mvh Gigabyte
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu