recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "PC-formatere" panasonic-formateret HDD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"PC-formatere" panasonic-formateret HDD?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "PC-formatere" panasonic-formateret HDD?
    Sendt: 15-December-2012 kl. 19:42
Jeg har en ekstern harddisk, som jeg har formateret via mit panasonic VT50, så jeg kan optage TV på det.
 
Nu ønsker jeg i stedet at anvende harddisken til min pc til backup af billeder, men den optræder ikke på computeren, når jeg sætter den til...
 
Kan I fortælle, hvordan jeg formaterer harddisken på min pc, så den kan anvendes på pc igen?
 
Tak


Redigeret af KeWa - 15-December-2012 kl. 19:43
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 19:51
Der er sikkert nogen på sitet som kan give en bedre forklaring, men her er mit bud:

Det afhænger af dit operativsystem. I Windows Xp går du ind i kontrolpanel, computeradministration, disk-håndtering. Her burde du kunne se disken. Ved at højreklikke for du muliughed for er initiere og formatere disken i Windowd format
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 20:08
Tak. Jeg har fundet det (Win7: højrklik på "Denne computer" --> "Administrer" --> "Diskhåndtering"), men jeg kan ikke formatere den, selvom jeg klikker med højre museknap ("Formater" kan ikke vælges).
 
Jeg kan "Slet diskenhed" og "Konverter til dynamisk disk"... Hvad skal jeg? 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu