recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Universal remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Universal remote

 Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Du skal bare ind i MENU, hvor du indstiller uret og alt det andet. Her kan Assistenten slåes fra

Har jeg prøvet, men hver gang, jeg ændrer noget i opsætningen, så starter den igen. Så jeg håbede, at den kunne fjernes permanent.

Det gør min også. Men du må bare lade være med at opdatere hele tidenLOL

Bah. Det er da dårligt, at den gør det. Nu er den jo ret ny, så der er tit, et eller andet, som lige skal rettes på.
Har du nogensinde oplevet at et produkt er helt perfekt? Synes det er en lille ting at slå det fra. Det er trodsalt en hjælp med assistent til dem der ikke forstår en dytTongue
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Du skal bare ind i MENU, hvor du indstiller uret og alt det andet. Her kan Assistenten slåes fra

Har jeg prøvet, men hver gang, jeg ændrer noget i opsætningen, så starter den igen. Så jeg håbede, at den kunne fjernes permanent.


Det gør min også. Men du må bare lade være med at opdatere hele tidenLOL

Bah. Det er da dårligt, at den gør det. Nu er den jo ret ny, så der er tit, et eller andet, som lige skal rettes på.

Har du nogensinde oplevet at et produkt er helt perfekt? Synes det er en lille ting at slå det fra. Det er trodsalt en hjælp med assistent til dem der ikke forstår en dytTongue

Næ, såmænd ikke. Men det er da provokerende, at den slår det til igen.

Nu er mit ur, i min remote så begyndt at gå en time tilbage. Hvad er nu det for noget? Så vidt jeg ved, så er der da ingen steder, hvor der kan sættes sommer/vintertid. Så det kan vel ikke være det?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Næ, såmænd ikke. Men det er da provokerende, at den slår det til igen.

Nu er mit ur, i min remote så begyndt at gå en time tilbage. Hvad er nu det for noget? Så vidt jeg ved, så er der da ingen steder, hvor der kan sættes sommer/vintertid. Så det kan vel ikke være det?


Er det nu jeg skal drille og nævne at i en Beo4 er der hverken assistenter, eller ur?
Nå ja, min Beo4 er cirka 1½ år om at tømme 3 stk AAA batterier.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Næ, såmænd ikke. Men det er da provokerende, at den slår det til igen.

Nu er mit ur, i min remote så begyndt at gå en time tilbage. Hvad er nu det for noget? Så vidt jeg ved, så er der da ingen steder, hvor der kan sættes sommer/vintertid. Så det kan vel ikke være det?


Er det nu jeg skal drille og nævne at i en Beo4 er der hverken assistenter, eller ur?
Nå ja, min Beo4 er cirka 1½ år om at tømme 3 stk AAA batterier.


Klaus

Skal du ikke i seng nu? Jeg er nu ligeglad, med at den skal oplades ind i mellem.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Skal du ikke i seng nu?


Jo, mor skal nok ;-)

Glem det, der kommer Bond om en halv time. Så skal jeg (igen) sidde klsiteret til skærmen. Nu er vi nået op i den "moderne-rå-Bond", det er lige min kop te.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Skal du ikke i seng nu?


Jo, mor skal nok ;-)

Glem det, der kommer Bond om en halv time. Så skal jeg (igen) sidde klisteret til skærmen. Nu er vi nået op i den "moderne-rå-Bond", det er lige min kop te.

Klaus


Det var godt.
Uh, jeg elsker også Bond, men foretrækker dem på Blu-ray.

Lidt off topic: Så har jeg for nylig downloadet Explorer 10, og hold da op der er mange problemer med det. Nu vil jeg så, gerne have det fjernet, men under fjern/rediger, der kan jeg altså, ikke finde det. Så hvordan får jeg smidt det af H til?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Uh, jeg elsker også Bond, men foretrækker dem på Blu-ray.


Når filmene kommer i tossekassen får jeg set dem. Det jeg har på skive får jeg aldrig taget mig sammen til at se.


Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Lidt off topic: Så har jeg for nylig downloadet Explorer 10, og hold da op der er mange problemer med det. Nu vil jeg så, gerne have det fjernet, men under fjern/rediger, der kan jeg altså, ikke finde det.


Kontrolpanel -> Programmer og funktioner (hed tilføj/fjern i gamle dage) er rigtigt nok, men du skal ind og kigge under windows opdateringer og fjerne den derfra.

Klaus
(Firefox all the way)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Kontrolpanel -> Programmer og funktioner (hed tilføj/fjern i gamle dage) er rigtigt nok, men du skal ind og kigge under windows opdateringer og fjerne den derfra.

Klaus
(Firefox all the way)
Det var lige der det var. Tak for hjælpen.  Der var bare vildt mange fejl på den 10er.
 
Jeg ville gerne gå over til Firefox, men har haft problemer, med at hive alle mine bogmærker med. Og så har jeg sat min explorer, til noget større tekst, så det er nemmere at se, når jeg sidder afslappet i sofaen.Embarrassed. Det har jeg ikke kunnet finde i Firefox.


Redigeret af flemming larsen - 01-Januar-2013 kl. 21:26
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Uh, jeg elsker også Bond, men foretrækker dem på Blu-ray.


Når filmene kommer i tossekassen får jeg set dem. Det jeg har på skive får jeg aldrig taget mig sammen til at se.



Der har jeg det anderledes. Jeg elsker, at sidde og se en fed film på, især Blu-ray. Bare lyden, den er bare så fed. En god DTS HD MASTER, det er svært ikke at nyde.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Kontrolpanel -> Programmer og funktioner (hed tilføj/fjern i gamle dage) er rigtigt nok, men du skal ind og kigge under windows opdateringer og fjerne den derfra.

Klaus
(Firefox all the way)
Det var lige der det var. Tak for hjælpen.  Der var bare vildt mange fejl på den 10er.
 
Jeg ville gerne gå over til Firefox, men har haft problemer, med at hive alle mine bogmærker med. Og så har jeg sat min explorer, til noget større tekst, så det er nemmere at se, når jeg sidder afslappet i sofaen.Embarrassed. Det har jeg ikke kunnet finde i Firefox.
Du holder CTRL nede mens du scroller på musens hjul, for at ændre på tekst størrelsen. Bogmærker kræver lidt opsætning første gang, derefter kan du nemt eksportere dem alle til en HTML fil fra browseren, så du altid kan importere dem igen senere til en anden computer eller ved geninstallering, eller bare have en backup.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg ville gerne gå over til Firefox, men har haft problemer, med at hive alle mine bogmærker med.


Når du laver en first time install af en Firefox, plejer den at spørge hvor den skal importere bogmærker fra.....

Og er du først i gang med Firefox (og Thunderbird for den sags skyld, så gør du dig selv en tjeneste og læser dette:
http://moppe.dk/fftbbu.html

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


 Og så har jeg sat min explorer, til noget større tekst, så det er nemmere at se, når jeg sidder afslappet i sofaen.Embarrassed. Det har jeg ikke kunnet finde i Firefox.


Enten CTRL + wheel, eller CTRL + -/+

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Ham_Der_Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der_Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 15:49
Jeg har med intresse fulgt denne debat, har fået anbefalet logitech og ikke mindst Prestigo Universel fjernbetjening også kaldet SRT8215/10, er der nogen som har erfaringer med denne? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8910
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu