recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløst Netværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløst Netværk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Woody97 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-December-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody97 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløst Netværk
    Sendt: 17-December-2012 kl. 01:36
Her derude,

Jeg ville høre om der var nogle som havde et godt råd.

Jeg har en stationær som er forbundet med min router (Dlink 655) som virker perfekt.

Jeg har flere ting forbundet til routeren som Macbook Pro, Ipad, 2 X Iphone samt Ps3.

Det har kørt helt perfekt i snart et års tid uden problemer. Men her til aften er alt hoppet fra undtagen den stationære, der jo er forbundet via stick.

Hver gang jeg forsøger at connecte med Macbook eller Ipad siger den timeout på forbindelsen! Jeg har brugt MAcbooken i flere timer i dag men lige pludselig røg forbindelsen bare! Siden har jeg slet ikke kunne komme på nettet med nogle af tingene......

Er der nogen ide om hvad der er sket eller hvad jeg skal gøre?


Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 05:35
Hvilke "lamper" er der lys i på routeren?
 
Kan du logge ind og se status på WAN og WLAN?
 
Er det internet eller det trådløse der er hoppet af?
 
Du kan altid prøve med en genstart af routeren.
 
BS
Til top
Woody97 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-December-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody97 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 10:28
Jeg er ikke sikker på jeg lige ved hvad WAN og WLAN er?

Internettet virker fint, det er alle de trådløse forbindelser der ikke vil virke.

Har prøvet at slukke routeren.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 12:33
Ok. Kan du "se" dit trådløse netværk hvis du søger efter det?
BS
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 13:41
Dukker dit netværk op, hvis du søger efter trådlæse netværk på en af dine enheder?

Er der lys i 'logoet for trådløs' på din router?

Ellers prøv at logge ind i din router fra din stationære, der kan du måske komme nærmere en opklaring, hvis den selv har de-aktiveret det trådløse eksempelvis.
Til top
Woody97 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-December-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody97 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2012 kl. 14:20
Hej igen,

Nu virker det igen lige pludselig! Jeg har intet gjort ved det eller ændret noget!

Mange tak for jeres hjælp ellers :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu