recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - App Anbefaling til Android - Archos Video
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

App Anbefaling til Android - Archos Video

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: App Anbefaling til Android - Archos Video
    Sendt: 22-December-2012 kl. 19:55
Er du en filmnørd med en Android Tablet eller Mobil, så er her en anbefaling af en ny virkelig god video afspiller som udover at kunne afspille lokale videoer, også afspiller video fra helt almindelig SMB shares og medie servere. Appen indexerer indholdet fra de delte foldere du ønsker, henter selv covers, både til film og tv shows, samt undertekster - den understøtter hardware accelereret afspilning og der kan købes plug-ins til afspilning af både AC3 og DTS - ens HD MKV rips håndteres perfekt og ovenikøbet foregår indexering og hentning af filmcovers og undertekster sindsygt hurtigt og præcist. Hurtigere end noget andet jeg har prøvet, også på computer. Appen er lækkert designet og fungerer virkelig godt selvom det er første release og der sikkert gemmer sig nogle bugs.

Archos Video

Som jeg nævnte kan købes plugins til visse manglende video eller lyd formater - der findes dog en gratis app indeholdende alle disse plugins i play storen også - denne App er ikke udgivet af Archos selv, og jeg gætter naturligvis på den heller ikke er med deres velsignelse så jeg vil ikke linke til den her i tråden, men blot informere at den findes.

Video afspilleren fra Archos er ikke gratis, den koster 39,- kr - en lille pris for en så fin App.

Jeg har selvfølgelig købt den :)

PS: disclaimer, Jeg har ingen relationer til Archos eller nogen kommercielle interesser ved denne anbefaling

Redigeret af spawn - 22-December-2012 kl. 23:01
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu