recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Efterlyses: Bruger af lav-det-selv.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlyses: Bruger af lav-det-selv.dk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sandal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Efterlyses: Bruger af lav-det-selv.dk
    Sendt: 04-Januar-2013 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Lav-det-selv.dk Lav-det-selv.dk skrev:

Jeg arbejder på det, men indtil videre har jeg åbnet, så man kan oprette brugere uden at skulle aktivere.

Fedt, men kan du så ikke slette de brugere, der endnu ikke er blevet registeret, således at vi har mulighed for at oprette os igen (har brugt alle mine e-mail adresser)?

Det drejer sig for mit vedkommende om følgende brugere:

  • Sandal
  • TSandal
  • Rugvænget
  • Rugvænget8

Tak Wink
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 08:52
Nice, så kom jeg på nu. :-)
Til top
Lav-det-selv.dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Januar-2013
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lav-det-selv.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 00:09
Hej alle

Jeg fik tippet om problemet med at oprette brugere på www.Lav-det-selv.dk. Tusind tak for det!

Der viste sig at være opstået flere problemer. Nogle typer mails blev ikke sendt korrekt pga. en fejl i mailserveren (som åbenbart har stået på i flere måneder uden jeg var klar over det). Derudover har en opdatering skabt knas med aktiveringen af brugere.

Jeg arbejder på det, men indtil videre har jeg åbnet, så man kan oprette brugere uden at skulle aktivere.

Beklager besværet - og tak til recordere.dk for et forum der virker :)

Mvh.
AllanE
Lav-det-selv.dk
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 10:32
Jeg gav op, har også forsøgt at oprette en bruger og har aldrig hørt noget. Oprettet fra en ganske regulær pc med en ganske regulær mail-adresse. 

Redigeret af Jakabov - 02-Januar-2013 kl. 10:32
Til top
sp22 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2013
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sp22 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 09:05
Jeg har samme problem.
Jeg har forsøgt at oprette to forskellige brugere med forskellige mail adresser, men jeg modtager ikke nogen bekræftelses mail (og det er IKKE fordi den ender i Spam eller fordi jeg ikke kan finde ud af at skrive en mail adresse!)
Begge brugere er oprettet fra mobilen med Android, men det burde vel ikke betyde noget?

Når man læser tråden: http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/173058#296509
virker det lidt som om at de mener at problemet ligger hos os, men der er ingen mulighed for at vi kan indgå i en konstruktiv dialog med dem for at løse problemet, så jeg håber at det kan hjælpe at gå denne vej i stedet....
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sandal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 21:32
Kan du så ikke skrive, at der er problemer med oprettelse af brugere i denne tråd:


Jeg har forsøgt at oprette følgende brugere (den brugte mail-udbyder i parentes):

Sandal (-----@yahoo.com)
TSandal (-----@privat.tele.dk)
Rugvænget (-----@gmail.com)
Rugvænget8 (-----@yahoo.dk)

... men har aldrig modtaget aktiveringsmailen (den er ikke gået i spam), så der må være et problem.


Redigeret af Sandal - 01-Januar-2013 kl. 21:34
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
python Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér python Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 21:25
Jeg har en bruger på lav-det-selv.
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sandal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 20:51
Jeg efterlyser en bruger af lav-det-selv.dk forummet.

Jeg har forsøgt fire gange (med fire forskellige e-mail adresser) at oprette en bruger, men modtager aldrig aktiverings e-mailen. Der er tydeligvis nogle problemer, hvilket der også bliver omtalt her:

http://www.lav-det-selv.dk/forum/aft/173058

Hvis du har en bruger på lav-det-selv.dk, vil jeg gerne have din hjælp til at skrive et indlæg i ovenstående tråd.
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu