recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Lenovo C200 All In One PC med 18.5" HD Touch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Lenovo C200 All In One PC med 18.5" HD Touch

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Lenovo C200 All In One PC med 18.5" HD Touch
    Sendt: 03-Januar-2013 kl. 18:48
Sælges:

Lenovo C200 All In One PC med 18.5" HD touchskærm.
Specs:
4GB Ram
320GB HD
Webcam, Kortlæser, Højtalere, DVD drev
Intel Atom D510 processor
Kombineret grafikkort Ion/Intel GMA 3150
Windows 7 Home Premium

Jeg har lavet et beslag så den kan hænges på vægen, som også medfølger. Ellers kan den stå på en fod. 

Pc'en kan afprøves inden køb da den hænger i mit køkken. Den er installeret med Win 7 HP.

Befinder sig i KBH.

Pris 2100 kr + evt. pp.





Til top
Quakermire9230 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-November-2010
Sted: Danmark Aalborg
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quakermire9230 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 21:39
Lige et spørgsmål.. Hvordan ser den ud bagpå?  Der er ikke Vesa skrue huller? eller hvordan har du fikset den der..? Kunne godt tænke mig at se den bag på?
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 21:51
Nej der er ikke VESA skrue huller, men monteringshuller til foden. Jeg har bare lavet et beslag, der passer på de huller. Tager lige et billede.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af Quakermire9230 Quakermire9230 skrev:

Lige et spørgsmål.. Hvordan ser den ud bagpå?  Der er ikke Vesa skrue huller? eller hvordan har du fikset den der..? Kunne godt tænke mig at se den bag på?

Så er der lidt billeder:






Til top
Quakermire9230 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-November-2010
Sted: Danmark Aalborg
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quakermire9230 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 22:18
Gider du lige prøve at måle skærmen .. højde bredde, og tykkelsen :P Mangler en til noget Jukeboks.. men skal lige se hvor stor den er :P
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 22:34
Oprindeligt skrevet af Quakermire9230 Quakermire9230 skrev:

Gider du lige prøve at måle skærmen .. højde bredde, og tykkelsen :P Mangler en til noget Jukeboks.. men skal lige se hvor stor den er :P

Det kan du tro:

Bredde x højde x tykkelse = 46 x 34,5 x 5 cm

Så er der ca. 5 cm fra bagsiden af skærmen og ind til vægen.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 18:02
Solgt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu