recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - extender til Xbox 360
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

extender til Xbox 360

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: extender til Xbox 360
    Sendt: 03-Januar-2013 kl. 22:48
Jeg vil bygge min Xbox ind i et skab
aht. støjen fra blæseren.

Findes der en repeater/forstærker til IR-signalet ? Ikke trådløs.

hilsen
smedev
Til top
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-December-2009
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 00:58
jeg bruger sådan en fætter her. Den virker fint til både xbox360, CD pvr og ATV2

http://www.avxperten.dk/parabol-tilbehoer/ir-extender/ir-extendertransmitter-(m.-3-led-probes)-30-60khz.asp
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 09:08
Hvis du kan nøjes med controlleren har den trådløse controller en ret heftig rækkevidde. Herhjemme kan den række 10m tror jeg, min står også i et skab. Prøv evt at teste det først. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu