recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker til System Audio 1280 Mk. II
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForstærker til System Audio 1280 Mk. II

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jacob Bentzen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 102
Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærker til System Audio 1280 Mk. II
    Sendt: 09-Maj-2006 kl. 17:57

Der skal være mulighed for at sætte nogen baghøjtalere og en centerhøjtaler til.

Og der må meget gerne være digital indgang :)

Så hvad burde jeg købe?? Har omkring 5.000kr.

Til top
Jacob Bentzen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 102
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2006 kl. 19:40
Til top
DarkHelmet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2006 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af Jacob Bentzen Jacob Bentzen skrev:

Der skal være mulighed for at sætte nogen baghøjtalere og en centerhøjtaler til.

Og der må meget gerne være digital indgang :)

Så hvad burde jeg købe?? Har omkring 5.000kr.

 

Du kan evt skrive til min lillebror om hvad han anbefaler.. Det er nemlig ham der har bygget dine højtalere

Jeg har også haft en del SA højtalere, og har god erfaringer med Harman Kardon som spiller RIGTIG godt med disse højtalere.

Jeg ved at min bror lige pt køre med Harman Kardon og har gjort det i ret lang tid efterhånden, hvilket er en sensation da han skifter udstyr som vi skifter sokker.. Giv mig en PB hvis du vil have hans mail.

 

Mvh Dan

 

Til top
lloekke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af Jacob Bentzen Jacob Bentzen skrev:

Der skal være mulighed for at sætte nogen baghøjtalere og en centerhøjtaler til.

Og der må meget gerne være digital indgang :)

Så hvad burde jeg købe?? Har omkring 5.000kr.



Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en Harman/Kardon AVR 5500 surround reciver og 5 * SA 510 højtalere samt en SA 100 Sub og sættet spiller rigtig godt, de spiller godt til både stereo og surround.

Så er der det med alle de tal om hvor mange watt de er på, det er ikke så vigtig det er mere vigtig at det er en god kvalitet man køber.
Harman/Kardon er feks. lavet med en kraftig tranfo og det er vigtig for at give en god dynamik og hurtig respons i sytemet.

 Der er jo ikke meget ved at lytte til noget der larmer som en damptromle når det er sød musik og en fed film der skal lyttes til.

Mit forslag til dig er skadet som jeg jo er en Harman/Kardon AVR 240- 340 surrroundreciver, du bliver ikke snydt med den.

Hilsen lloekke




Redigeret af lloekke - 18-Maj-2006 kl. 16:07
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu