recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WDTVlive 3.gen media library
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WDTVlive 3.gen media library

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WDTVlive 3.gen media library
    Sendt: 10-Januar-2013 kl. 22:36
Det lyder meget logisk. Men når man finder sine film under f.eks video så er det der de bliver registreret og ikke under fotos. Men tak for inputtet
Til top
freesoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Januar-2010
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér freesoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 10:35
Hvor ser du dine filer fra NASen? Under files, eller hvad den hedder, eller under Video?

Umiddelbart ligger den vel billeder, musik og film de rigtige steder når man bruger media library. I hvert fald mit gæt?
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 06:58
Ingen??Confused
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 07:46
Hej alle i brave folk.
Jeg har en sådan WDTV live 3.gen og den køre såååååmen ok.( den er lidt tungere at danse med end boxee ,har den kun fordi netflix ikke er på boxee)
 Men ,,, der er noget der hedder Media Library??
Den kan jeg ikke lige se idén med, da jeg sagtens kan få mine film fra min NAS frem uden denne funktion aktiv, med covers og det hele.
Det eneste jeg kan se er at den er længre om at starte op når denne funktion er sat aktiv.
Er det mig der er helt tabt bag en vogn???Eller kan man faktisk bruge denne funktion til noget?

M.V.H skodman

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu