recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS59D8000 Country select
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS59D8000 Country select

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zurfer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2010
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zurfer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS59D8000 Country select
    Sendt: 12-Januar-2013 kl. 09:56
Hey

Jeg er lige kommet hjem fra australien og har købt dette PS59D8000 tv.
Jeg har der hvor jeg bor ny SEF som tv udbyder og det vil sige at for at jeg kan se digitale kanaler skal mit land stå til finsk af en eller anden grund. Jeg kan desværre kun vælge Australien, New Zealand og Singapore. Er der nogle der ved hvordan man kan få mulighed for at vælge andre lande. Kan det ændres med en firmware "hacked" eller noget ?? Jeg kan ikke bruge det til noget uden at kunne vælge land, hvilket er ret ærgeligt.

på forhånd tak
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 10:28
 
 Din udbyder, bruger vel DVB-C, og det ser ud til, at TVet kun kan modtage DVB-T.

System

DTV Reception DVB-T
 
 Det er ikke en god ide at købe TVer i lande hvor der bruges andre stadarder. 
 


Redigeret af Radiomanden - 12-Januar-2013 kl. 10:31
Til top
zurfer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2010
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zurfer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 10:36
Hmm ja du siger noget, Det er da rigtigt. Der er ikke DVB-C tuner. Så kan jeg vidst godt glemme det :)
Tak for svaret.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 10:42
 
 Køb en KabelTV modtager og tilslut den til TVet. 
Til top
zurfer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2010
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zurfer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 10:51
ja det må være den eneste løsning
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 11:12
 
 Nemlig. Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu